Retour

1. De te leveren producten dienen te voldoen aan de normaal geldende kwaliteitsnormen voor de betreffende producten.

2. Klachten betreffende zichtbare gebreken aan geleverde producten dienen direct na constatering of in elk geval binnen 24 uur na ontvangst per telefoon of e-mail te worden gemeld aan de webshop, hierna wordt een onderzoek ingesteld dan wel een passende oplossing geboden.

3. Klachten met betrekking tot de kwaliteit dienen binnen 5 dagen na levering gemeld te worden. Om een klacht van versproducten te kunnen beoordelen dient u een digitale foto te sturen naar de webshop

4. Klachten met betrekking tot de bezorging van de producten dienen binnen 48 uur na de oorspronkelijke bezorgdatum door de besteller of ontvanger gemeld te worden.

5. Gebreken bij een deel van het geleverde (kwaliteit van onze versproducten), geven de afnemer het recht tot afkeuring van de gehele geleverde zending. Dit dient binnen 24 uur gemeld te worden, waarna een passende oplossing wordt geboden.

6. Klachten die betrekking hebben op een bepaalde levering oefenen geen invloed uit op voorafgaande of latere leveringen.

7. Bestellingen die niet voldoen aan de eisen van de besteller of ontvanger kunnen binnen 24 uur worden terug gezonden (in de originele verpakking). De kosten hiervoor zijn volledig voor de besteller of ontvanger en geven dan pas het recht op volledige terugbetaling dan wel annulering van de bestelling.

8. Al onze versproducten zijn uitgesloten van herroepingsrecht. Dit houd in dat u géén gebruik kunt maken van het recht om onze versproducten binnen 14 dagen te retourneren.


Annuleren

1. Bestellingen voor levering binnen Nederland kunnen tot 24 uur voor aflevering geannuleerd worden.

2. Annuleringskosten bedragen 10% van het totale orderbedrag met een minimum van € 7,95. De webshop zal zorgdragen voor een terug betaling binnen 21 dagen na de oorspronkelijke besteldatum van de order en brengt de annuleringskosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

3. Uitzondering zijn orders van bedrijven die op rekening kopen. Deze kunnen binnen de gestelde termijn van punt 1 kosteloos geannuleerd worden.

4. Alle cadeau artikelen (géén versproducten) kunnen kosteloos binnen 48 uur geannuleerd worden mits deze NIET gepersonaliseerd zijn.

 

Ik heb een klacht, retour of annulering. Hoe dan te reageren?

Klachten, retour en annuleringen kunt u doorgeven via de contactpagina

Klachten behandelen wij op werkdagen binnen 48 uur na ontvangst en reageren hierop via de mail of telefoon.